Gezonde snacks

Written by Karin Rewat on . Posted in Uncategorized

Hieronder heb ik een aantal gezonde snacks verzameld. Dat betekent: eten buiten de schijf van vijf. Het betekent niet dat in deze snacks geen calorieën zitten en dat je er onbeperkt van mag eten, maar dat ze beter voor je lichaam zijn dan bijvoorbeeld: chips, koekjes, snoep, chocola, frisdrank en gefrituurde snacks.

1. Popcorn

2. Cherrytomaatjes

3. Amandelen

4. Japanse rijstcrackers

5. Stukjes groenten met hummus dip

6. Fruit, voor de zoete trek

7. Yoghurtijs, sorbetijs

8. Japanse sojaboontjes

9. Eierkoek, rijstwafels

10. In de oven gebakken chips

 

 

Hummus dip met rauwkost: lekker pittig!

 

 

Japanse sojaboontjes: boordevol voedingsvezels!

Japanse sojaboontjes: boordevol voedingsvezels!

Trackback from your site.

Karin Rewat

Diëtist Karin Rewat is een gedreven diëtist die, sinds het afronden van haar studie Voeding en Diëtetiek in 1995, al jaren werkzaam is op het gebied van de diëtetiek, waaronder in de thuiszorg, ziekenhuis en ouderenzorg. Sinds 2005 is zij actief in haar eigen praktijk en werkt zij nauw samen met huisartsen, fysiotherapeuten en soms psychologen. Ze is erkend en geregistreerd als een professionele diëtist en lid van de Diëtisten Coöperatie Nederland (DCN), Haaglanden Eerste Lijn Diëtisten (HELD) en ELZHA. Naast diëtist is Karin tevens een begenadigd schrijver. Haar columns worden regelmatig gepubliceerd in lokale media. Via Karin’s Column op deze website houdt zij u regelmatig op de hoogte van handige tips en leuke anekdotes. Check de website dus regelmatig!
vul uw telefoon nummer in en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug